Thursday, April 12, 2007

thank you all :)

生命中的每一个人

一路上,我遇到很多人

他们曾带给我欢乐,哀愁, 和痛苦。

让我喜欢他们,讨厌他们, 甚至怨恨他们。

走了一段路后,当回头看看他们时,

却发现他们不知何时, 早已去踪影。

这是, 心里其实很想对他们说:

谢谢你们曾陪我走过一段路。

因为有你们, 才有现在的我。

on another note, i may not be perfect in some areas but at least i can see myself progressing in other areas...i still have alot of areas to work :) At least i'm trying to be a better person than i already am...hehehehe....it's just a food for thought...something worth reflecting....hope we all grow to be wiser and better...cheers

No comments: