Friday, August 15, 2014

染髮記

去年在古晉,我和妹妹兩人看了女人我最大的節目介紹泡泡染,我們就買了一盒試試看。很方便,可以自己DIY〜 所以回來之前我又買了一盒。放在櫥櫃裡也一段時間了。想到要搬家的時候,留了一堆東西也挺煩的,所以就乾脆快快把它用掉好了,省得我還好把它帶來帶去〜 而且最近我也白髮蒼蒼〜 一直拖啊拖啊,終於有個週末,我動手了〜

登登登登登〜〜 我用這個牌子〜


過了20分鐘〜

新顏色登場〜 登登登登登〜



2 comments:

lj said...

u also got grey hair? what a surprise! I think foam is hard to handle leh, I use the paste one, just comb onto hair, just right for lazy ppl like me.

Unknown said...

foam is very convenient...like washing hair. yeah, my grey hair hide underneath..so u cant see them often..they are shy, which i like abt them. hehehe